onsdag 7 september 2016

Det kom ett paket....

Rolig post för en gångs skull.

...med lite smått och gott. Blev en beställning från Cykelkraft.se denna gång. Som vanligt ville jag helst köpa under ord. pris vilket jag lyckades med även denna gång.

Handtagen och styrlindan från Lizardskins är långt ifrån det billigaste som finns men habegäret och ett "löfte" om lätta prylar gjorde valet enkelt.
Valde lite mer färg på lindan denna gång och är rätt nöjd med färgmatchningen till min Erik Zabel Edition.

Vikterna var lite mer än angivet men handtagen kommer iaf kapa några gram från den gamla ESI Racers Edge som sitter på nu.

Styret kan man knappast kalla lätt men då även jag blivit gubbe vill jag ha mer komfort än det förra styret jag hade med snygg "klassisk" böj.

  


PRO, duger det åt Team Sky duger det åt mig.

Kort reach och litet drop gör gubbryggar glada.
Klassisk svarta.
Hyfsat nära angivna 27 gram. Dock ska skyddstejpen tas bort så det landar nog där till slut.
Grönt är skönt.

Inte 56 gram direkt.
Hyfsad match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar